zondag 27 september 2009

Zondag 27 september


Vanmorgen heerlijk gezwommen bij Tyfoon lagoon..deze keer het fototoestel niet mee naar binnen genomen want Richard moet dan daarna terug naar de auto om hem terug te brengen maar we hadden hier toch al foto's van dus zijn we gelijk gaan zwemmen.
We hadden een goed plekje, bij de ingang van de Lazy river en bij de drinkautomaten en het grote golfslagbad.
Tegen de middag zijn we gaan eten bij de Mac Donalds en daarna zijn we naar Epcot gegaan..het is zondag dus drukker dan normaal.
In Soarin geweest, mooi attractie waar je zweeft boven sinasappelvelden en dan ruik je ze ook.. te mooi om uit te leggen.
Richard voelde zich vandaag niet zo lekker..hij had heel de nacht gesnurkt (gezellie) en had nu slaap. Ik ook want ik heb daardoor ook geen oog dicht gedaan. Hij probeert nu wat te slapen en ik ga zo in bad en dan aan we straks ergens eten, we weten nog niet waar want Richard mag vandaag kiezen..ben benieuwd.

Dus een kort verslagje maar het was -en is- weer een leuke dag..heel heel warm en we zijn al goed verkleurd.
Groetjes vanuit Orlando.

1 opmerking:

  1. Heey vakantiegangers,

    Leuk dat jullie een blog bijhouden maar je hoeft er echt niet in te zetten dat jullie verkleurd zijn..pfff...toen ik het las verkleurde ik ook..ik zag ineens groen van jalouzie..hahaha....de hulk!!

    Heel veel Groetjes Jeroen en Lucy

    BeantwoordenVerwijderen