dinsdag 29 september 2009

Dinsdag 29 september



Einde van onze lang verdiende vakantie is bijna in zicht.
Vanmorgen al doodmoe opgestaan want Richard is erg verkouden en snurkt heel de nacht heel hard.. dus dat is al een paar nachten niet of bijna niet slapen.
Terug vandaag naar Animal Kingdom en daar de safari gedaan...erg leuk.

Ik kreeg toch meer migraine dan vanmorgen en na het eten ging het echt niet meer..medicijn ingenomen maar het hielp niet.. viel om van de slaap en doodmoe.
Dus terug naar het hotel..het was ook weer heel warm.
Daar een paar uur proberen te slapen..Richard is gaan zwemmen bij het hotel en heeft wat zitten internetten.
Daarna ging het wel iets beter en zijn we gaan eten bij Chilli's..erg lekker.

Daarna zijn we naar hollywood studios gegaan want daar was vanavond de show fantasmic. Een hele mooie show, jammer dat het heel moeilijk is om goede foto's te maken maar het is een show waar snel 10.000 mensen bij kunnen zijn en het zat helemaal vol. Met water en vuur en vuurwerk enz. Deze show wordt niet meer elke dag gegeven dus iedereen gaat dan hiernaartoe.

Daarna was het bij alle attracties erg druk...snel 30 minuten wachten wat wij niet gewend zijn en toevallig stond er een man die 2 fastpassen over had(met deze kaartjes hoef je niet in de rij te staan en mag je gelijk naar binnen), die kun je krijgen met je pasje en dan moet je later terug komen met dat kaartje maar wij hadden die kaartjes niet..en ik hoorde dat en vroeg of ik ze mocht hebben..hahaha en ja..met mijn zwoele blik kreeg ik ze..waaaa.dus ook nog even in de tower of terror geweest.. dat is een toren waar je super snel omhoog en naar beneden wordt afgeschoten en gedropt.
Daarna naar de int. drive gegaan en nog een ijsje bij de DQ die heel lekker zijn..nog gewinkeld en twee badlakens gekocht (geld is echt bijna op) en nu lekker naar bed want migraine is nog niet helemaal over..maar ik hoop dus dat ik goed kan slapen.
Groetjes van nog een paar dagen Orlando.

Deze foto heb ik speciaal gemaakt voor ons marga..punta pinda..hahaha

1 opmerking:

  1. leuke foto....
    liep er geen mooier pindaatje rond whahahah
    nou nog 3 daagjes en dan weer terug naar de ECHTE herfst

    BeantwoordenVerwijderen