maandag 28 september 2009

Maandag 29 september






Vandaag weer een super leuke dag gehad.
Eerst zijn we naar Animal Kingdom gegaan..maar om de 1 of andere reden was het daar voor onze doen best druk.
Leuke show Nemo gezien
Die echt super mooi is en mooi gezongen is..daarna nog wat winkeltjes bekeken en dieren bekeken maar toen zijn we toch weer gegaan uit dit park.. die kunnen we deze week nog wel een keer doen als het minder druk is.


Daarna naar Downtown Disney gegaan en lekker een ijsje gegeten bij Ghiradelly (of hoe je het schrijft) oooo die ijsjes zijn daar super lekker..(ook super duur)

heerlijk zijn ze..je kan in Downtown disney ook shoppen..er zijn meer dan 70 winkeltjes in Downtown Disney.
Daarna naar de Magic Kingdom gegaan..hier was het een stuk rustiger.



We hebben nog wat leuke attracties gedaan en weer een attractie met schieten ..tot heden toe sta ik (Anja)voor 2-1..hahaha dus dat is wel lache..
Ook kwam de parade langs en het was niet druk dus we konden gelijk erbij staan en foto's maken.



In de winkel kwamen we nog een shirt tegen die sprekend op mijn shirt leek..maar ik heb hem niet gekocht maar zelf gemaakt. In feb.2009 een foto van gemaakt en zelf gehotfixt.. hahaha echt leuk om te zien dat hij hier 32 dollar kost..hahaha

Ik heb hem zelf op een hempje gemaakt omdat dat hier al warm genoeg is.
Leuke hobby he?
Daarna lekker gegeten bij Logans waar ik een biefstuk op heb met aardappelpuree en broccoli en Richard kipfile met rijst en sla.
Nu gaan we lekker slapen want we zijn weer uitgeput..hahaha
Groetjes van ons twee.

1 opmerking:

  1. super foto s !!
    vooral die met het shirt hihhi
    hier alles goed ,ook nena komt....als ik eerst boven laat zien dat ik eten voor haar beb !
    nou nog paar daagjes genieten hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen