zaterdag 26 september 2009

Zaterdag 26 september



Lekker een rustig dagje want we gingen naar de zee, de zee die op de top 10 staan van de mooiste stranden dus ik was wel benieuwd.
Richard wilde gezellie langs een omweg rijden want hij wilde perse over een mooie brug rijden.. Was ook best wel mooi.De naam van de brug is Bob graham sunshine skyway bridge.

Ik zag ook wel dat de Amerikanen ook aan het bezuinigen zijn en niet alles groot hoeft te zijn want we kwamen nog een Smart tegen!

We hebben ook stukjes door woonwijken gereden en dan zie je dat meer dan de helft te koop staat van huizen..het is daar dus duidelijk te zien dat de resessie is toegeslaan.

We gingen eerst naar een strand kijken wat er nog niet zo mooi uitzag als waar we uiteindelijk naartoe zouden gaan...ik vroeg me al af waarom we daar gingen kijken want mij lijkt het logisch om dan gelijk door te rijden naar het mooie strand.. maar goed... dat zal wel Limburgse denkwijze zijn.. hij wilde nog meer op plekken gaan kijken die niet zo mooi waren maar gelukkig kon ik hem er van overtuigen om dan gelijk door te rijden naar de goede plek..hahaha onderweg ook nog overgegeven in de auto..Richard zei 'kijk links zie je de andere kant'..ik moest gelijk aan onze teamdag denken(waar een man dat ook steeds zei terwijl je steeds hetzelfde zag) en versliktte me in het drinken en moest gelijk overgeven, kreeg geen lucht meer. En hij bleef heel serieus.hahahha Gelukkig kon ik het allemaal in een beker kwijt dus niet in de auto gemorst.hahaha
Eindelijk waren we bij het mooie strand.
Na dik 3 uur rijden.



Deze onderstaande foto heb ik ook met mijn voeten (dit zijn de voeten van Richard) maar dan gemaakt in Punta cana.. ziet er toch wel ietsie anders uit..hahahaha

Maar dit was ook een mooi strand met mooi wit zand en helemaal niet druk.
Het was echt heel heel warm en na een tijdje hadden we het wel gezien want je kon nergens drinken kopen.
Daarna een lange rit weer naar het hotel en toen lekker onder de douche geweest..ik hou niet van zand tussen mijn tenen..hahaha
En net gegeten bij Black augus steak house.. mijn maag was nog behoorlijk van streek dus ik heb niet veel gegeten maar dat is voor een keertje ook niet erg..hahaha

Daarna nog wat winkeltjes bekeken op de int.drive waar een hoop rotzooiwinkeltjes zitten..hahha
Straks lekker slapen want morgen gaan we waarschijnlijk zwemmen bij een Disneywaterpark.
houdoe.
Hier nog een leuk filmpje van het autorijden met leuke muziek!

1 opmerking:

  1. ook wel mooi zand toch?
    raar dat er niks te doen was met die hitte,hier kan je over de koppen als het heet is.
    nou geniet!
    nog 6 dagen en 13 uur

    BeantwoordenVerwijderen